لابیاپلاستی اصفهان | بهترین پزشک زنان اصفهان | دکتر شهرزاد شعبانی نیا

آیا جراحی لابیاپلاستی ارزش دارد؟

ارزش جراحی لابیاپلاستی

تصمیم گیری برای انجام هر نوع جراحی انتخابی یک تصمیم بزرگ است. علاوه بر هزینه‌هایی که از جیب خود می‌پردازند، بیماران باید در نظر داشته باشند که دوره بهبودی چگونه خواهد بود و چه مقدار از “وقفه” آنها را از کار یا فعالیت‌های روزانه دور نگه می‌دارد.

و، جراحی لابیاپلاستی می تواند تصمیمی بزرگتر به نظر برسد – زیرا شامل یک ناحیه بسیار حساس و شخصی از بدن می شود.

دکتر شهرزاد شعبانی نیا صدها عمل جراحی لابیاپلاستی موفقیت آمیز انجام داده است، بنابراین او سوالات و نگرانی های بسیاری را که بیماران لابیاپلاستی ممکن است قبل از جراحی داشته باشند، درک می کند. یکی از بزرگترین سوالاتی که به طور معمول از او پرسیده می شود این است: “آیا جراحی لابیاپلاستی ارزشش را دارد؟”

درصد از تقریباً ۲۰۰۰ بیمار، به لابیاپلاستی امتیاز ۹۲ درصدی «ارزش آن» را می‌دهند – که بسیاری از بررسی‌ها نشان می‌دهند که چگونه جراحی کاهش لابیا زندگی آنها را تغییر داده است. و ما معتقدیم که صدها بیمار لابیاپلاستی بسیار راضی ما نیز موافق هستند و با یک “بله” قاطع پاسخ خواهند داد.

عوارض لابیاپلاستی و راه های کاهش این عوارض

دکتر شهرزاد شعبانی نیا  متخصص زنان،زایمان و نازایی در اصفهان و دارای فلوشیپ جراحی زیبایی زنان از برترین و بزرگترین انجمن زیبایی زنان در امریکا و دارای بیشترین سابقه در جراحی لابیاپلاستی و متخصص  لابیاپلاستی اصفهان می باشند.

بررسی میزان رضایت از جراحی لابیاپلاستی

دکتر و همکارانش میزان تغییر یا بهبود علائم، عملکرد و ظاهر اندام تناسلی را قبل و بعد از جراحی لابیاپلاستی اندازه‌گیری کردند.

در این مطالعه ۶۲ زن (از سن ۱۷ تا ۶۱ سال با میانگین سنی ۳۳ سال) که تحت عمل لابیاپلاستی قرار گرفته بودند، یک پرسشنامه دقیق در مورد علائم مربوط به بافت اضافی واژن قبل از عمل لابیاپلاستی در سال ۲۰۱۶-۲۰۱۷ تکمیل کردند، و سپس مجدداً پس از جراحی کاهش لابیا. در سال ۲۰۱۹

قبل از جراحی لابیا، همه زنان در این مطالعه یک یا چند مورد از ۱۱ علامتی را داشتند که معمولاً توسط بیمارانی که تصمیم به انجام لابیاپلاستی گزارش می‌کنند، گزارش می‌شوند. شایع ترین دلیل برای جراحی لابیا، احساس خودآگاهی در مورد ظاهر آنها بود (۹۳.۵٪ از زنان) – به دنبال کشیدن دردناک در طول مقاربت (۶۶.۱٪). و تداخل با لباس، مانند پیچ خوردن و ناراحتی در شلوارهای تنگ (۵۸.۱٪).

برطرف کردن چروک لابیاماژورها

سایر علائم رایج عبارتند از عفونت دستگاه ادراری، مسائل بهداشت شخصی، درد در حین مقاربت (دیسپارونیا)، درد در حین ورزش، قرار گرفتن در معرض لابیاها در لباس یا لباس شنا و کج شدن ادرار. به طور کلی، اکثر زنان در مطالعه به طور متوسط ۶.۵ علامت در هر بیمار گزارش کردند.

پس از جراحی لابیاپلاستی، ۵۸ بیمار از ۶۲ بیمار در این مطالعه (۹۳.۵٪) کاملاً بدون علامت بودند – که نرخ موفقیت شگفت انگیزی برای هر نوع روش پزشکی است.

لابیاپلاستی اصفهان را از اینجا دریافت کنید.

سایر نتایج مطالعه رضایت از لابیاپلاستی نشان داد که:

۹ درصد از بیماران قبل از جراحی مشکلات صمیمیت داشتند که پس از لابیاپلاستی به ۰ درصد کاهش یافت.
۱% دارای پیچ و تاب در لباس بودند که پس از جراحی به ۳.۲% کاهش یافت
۸ درصد در لباس های تنگ لابیا را دیدند که پس از لابیاپلاستی به ۱.۶ درصد کاهش یافت.
۵% درد هنگام مقاربت را تجربه کردند که پس از جراحی به ۱.۶% کاهش یافت
۷٪ به قرار گرفتن در معرض لابیا در لباس شنا اشاره کردند – که پس از لابیاپلاستی به ۱.۶٪ کاهش یافت.
علاوه بر این، هیچ عارضه عمده ای در هیچ یک از ۶۲ شرکت کننده لابیاپلاستی در مطالعه بالینی رخ نداد. تنها دو نفر از ۶۲ بیمار احساس کردند که لابه‌هایشان هنوز پس از جراحی بسیار طولانی است و تصمیم گرفتند که تحت عمل جراحی تجدیدنظر دوم قرار گیرند.

درمورد مایع آمنیوتیک چه باید بدانید؟

مشاهده نمونه کارهای دکتر شهرزاد شعبانی نیا

نتیجه گیری از مطالعه جراحی لابیاپلاستی

نویسندگان این مطالعه به این نتیجه رسیدند که “لابیاپلاستی یک روش بی خطر است که باعث بهبود قابل توجهی در کیفیت زندگی می شود.”

دکتر شهرزاد شعبانی نیا گفت: «مقاله ما مزایای چشمگیر لابیاپلاستی در کیفیت زندگی را نشان می دهد.

جراحی لابیاپلاستی

اگر از درد یا ناراحتی یک لابیای بزرگ و متورم رنج می برید، یا از ظاهر لابیای خود ناراضی یا خودآگاه هستید، یک مشاوره محرمانه در اصفهان برنامه ریزی کنید و ببینید که آیا هر یک از این موارد زندگی می کنند. -تغییر درمان برای نیازهای شما مناسب است.