آیا جراحی لابیاپلاستی توسط بهترین متخصص لابیاپلاستی اصفهان تجربه کردید؟

لابیاپلاستی در اصفهان | دکتر شهرزاد شعبانی نیا

آیا جراحی لابیاپلاستی توسط بهترین متخصص لابیاپلاستی اصفهان تجربه کردید؟

جراحی لابیاپلاستی اصفهان | لابیاپلاستی اصفهان

تصمیم گیری برای انجام هر نوع جراحی انتخابی یک تصمیم بزرگ است. علاوه بر هزینه‌هایی که از جیب خود می‌پردازند، بیماران باید در نظر داشته باشند که دوره بهبودی چگونه خواهد بود و چه مقدار از “وقفه” آنها را از کار یا فعالیت‌های روزانه دور نگه می‌دارد.

و، جراحی لابیاپلاستی می تواند تصمیمی بزرگتر به نظر برسد – زیرا شامل یک ناحیه بسیار حساس و شخصی از بدن می شود.

دکتر شهرزاد شعبانی نیا  صدها عمل جراحی لابیاپلاستی موفقیت آمیز انجام داده است، بنابراین او سوالات و نگرانی های بسیاری را که بیماران لابیاپلاستی ممکن است قبل از جراحی داشته باشند، درک می کند. یکی از بزرگترین سوالاتی که به طور معمول از او پرسیده می شود این است: “آیا جراحی لابیاپلاستی ارزشش را دارد؟”

بررسی میزان رضایت از جراحی لابیاپلاستی

در سال ۲۰۲۰ یک مطالعه تحقیقاتی بالینی جدید منتشر شد که کیفیت زندگی زنان را قبل و بعد از لابیاپلاستی بررسی کرد. این مطالعه در شماره سپتامبر ۲۰۲۰ Plastic and Reconstructive Surgery®، مجله پزشکی رسمی انجمن جراحان پلاستیک آمریکا (ASPS) ارائه شد.

علل و درمان زگیل ناحیه تناسلی چیست؟

در این مطالعه ۶۲ زن (از سن ۱۷ تا ۶۱ سال با میانگین سنی ۳۳ سال) که تحت عمل لابیاپلاستی قرار گرفته بودند، یک پرسشنامه دقیق در مورد علائم مربوط به بافت اضافی واژن قبل از عمل لابیاپلاستی در سال ۲۰۱۶-۲۰۱۷ تکمیل کردند، و سپس مجدداً پس از جراحی کاهش لابیا. در سال ۲۰۱۹

قبل از جراحی لابیا، همه زنان در این مطالعه یک یا چند مورد از ۱۱ علامتی را داشتند که معمولاً توسط بیمارانی که تصمیم به انجام لابیاپلاستی گزارش می‌کنند، گزارش می‌شوند. شایع ترین دلیل برای جراحی لابیا، احساس خودآگاهی در مورد ظاهر آنها بود (۹۳.۵٪ از زنان) – به دنبال کشیدن دردناک در طول مقاربت (۶۶.۱٪). و تداخل با لباس، مانند پیچ خوردن و ناراحتی در شلوارهای تنگ (۵۸.۱٪). جراحی لابیاپلاستی اصفهان.

لابیاپلاستی در اصفهان | دکتر شهرزاد شعبانی نیا

لابیاپلاستی اصفهان  را بیشتر بشناسید و در مورد آن با ما صحبت کنید تا مشکل شما تشخیص داده و بهترین ها را برای شما پیشنهاد دهیم.

سایر علائم رایج عبارتند از عفونت های دستگاه ادراری، مسائل بهداشت شخصی، درد در حین مقاربت (دیسپارونیا)، درد در حین ورزش، قرار گرفتن در معرض لابیا در لباس یا لباس شنا و کج شدن ادرار. به طور کلی، اکثر زنان در مطالعه به طور متوسط ۶.۵ علامت در هر بیمار گزارش کردند.

نتایج من از عمل لابیاپلاستی چقدر ماندگار خواهد بود؟

پس از جراحی لابیاپلاستی، ۵۸ بیمار از ۶۲ بیمار در این مطالعه (۹۳.۵٪) کاملاً بدون علامت بودند – که نرخ موفقیت شگفت انگیزی برای هر نوع روش پزشکی است.

برای مشاهده نمونه کارهای دکتر شهرزاد شعبانی نیا در  صفحه اینستاگرام  کلیک کنید.

سایر نتایج مطالعه رضایت از لابیاپلاستی نشان داد که:

۹ درصد از بیماران قبل از جراحی مشکلات صمیمیت داشتند که پس از لابیاپلاستی به ۰ درصد کاهش یافت
۱% دارای پیچ و تاب در لباس بودند که پس از جراحی به ۳.۲% کاهش یافت
۸ درصد در لباس های تنگ لابیا را دیدند که پس از لابیاپلاستی به ۱.۶ درصد کاهش یافت.
۵% درد هنگام مقاربت را تجربه کردند که پس از جراحی به ۱.۶% کاهش یافت
۷٪ به قرار گرفتن در معرض لابیا در لباس شنا اشاره کردند – که پس از لابیاپلاستی به ۱.۶٪ کاهش یافت.
علاوه بر این، هیچ عارضه عمده ای در هیچ یک از ۶۲ شرکت کننده لابیاپلاستی در مطالعه بالینی رخ نداد. تنها دو نفر از ۶۲ بیمار احساس کردند که لابه‌هایشان هنوز پس از جراحی بسیار طولانی است و تصمیم گرفتند که تحت عمل جراحی تجدیدنظر دوم قرار گیرند.

نکته‌های طلایی برای درمان تهوع و استفراغ بارداری

دکتر شهرزاد شعبانی نیا  بهترین دکتر نازایی در اصفهان است.

نتیجه گیری از مطالعه جراحی لابیاپلاستی

نویسندگان این مطالعه به این نتیجه رسیدند که “لابیاپلاستی یک روش بی خطر است که باعث بهبود قابل توجهی در کیفیت زندگی می شود.”

دکتر هدر فرناس، نویسنده این مطالعه، گفت: «مقاله ما مزایای چشمگیر لابیاپلاستی در کیفیت زندگی را نشان می دهد.

به بیان ساده، اکثریت قریب به اتفاق بیماران در بیرمنگام، MI، در RealSelf و در مطالعات بالینی، همگی موافق هستند که “جراحی لابیاپلاستی ارزشش را دارد.”

جراحی لابیاپلاستی اصفهان | بهترین متخصص لابیاپلاستی اصفهان

اگر از درد یا ناراحتی یک لابیای بزرگ و متورم رنج می‌برید، یا از ظاهر لابیای خود ناراضی یا خودآگاه هستید، یک مشاوره محرمانه را در اصفهان برنامه ریزی کنید و ببینید آیا یکی از این موارد زندگی می‌کنند یا خیر.