لابیاپلاستی اصفهان | بهترین پزشک زنان اصفهان | دکتر شهرزاد شعبانی نیا

آیا لابیاپلاستی دردناک است؟

لابیاپلاستی اصفهان | متخصص زنان،زایمان و نازایی در اصفهان | لابیاپلاستی بدون درد

جراحان پلاستیک معمولاً لابیاپلاستی را با بی حسی موضعی انجام می دهند یا در صورت تمایل می توانیم ترتیبی دهیم که شما تحت بیهوشی عمومی یا آرامبخش قرار بگیرید. بنابراین در حین جراحی هیچ دردی احساس نخواهید کرد. با این حال، با از بین رفتن بیهوشی، عمدتاً به دلیل تورم، به تدریج درد و ناراحتی متوسطی را پس از جراحی احساس خواهید کرد. جراح شما داروهای ضد درد را برای کمک به کنترل دردی که ممکن است تا زمان فروکش کردن تورم ادامه داشته باشد، تجویز می کند.

انواع لابیاپلاستی

آیا لابیاپلاستی می تواند باعث آسیب عصبی شود؟

جراحی لابیاپلاستی باعث خلاص شدن از شر بافت اضافی در لابیا می شود. بنابراین در صورت انجام صحیح عمل جراحی به هیچ عصبی آسیب نمی رساند و پس از بهبودی کامل، تمام حس ناحیه مورد نظر را به دست خواهید آورد. با این حال، آسیب عصبی یک خطر احتمالی (اگرچه نادر) مرتبط با لابیاپلاستی است، همانطور که در اکثر روش های جراحی وجود دارد. جراح زیبایی ما در طول یک مشاوره آشکارا در مورد تمام خطرات مرتبط با شما صحبت خواهد کرد.

مواردی که در طول بهبودی از جراحی متخصص لابیاپلاستی در اصفهان باید انتظار داشته باشیم؟

دکتر شهرزاد شعبانی نیا  متخصص زنان،زایمان و نازایی در اصفهان می باشند.

لابیاپلاستی اصفهان | بهترین پزشک زنان اصفهان | دکتر شهرزاد شعبانی نیا

آیا لابیاپلاستی ارزش دارد؟

داشتن بافت اضافی می تواند منبع ناامنی و ناراحتی برای بسیاری از زنان باشد. علاوه بر مزایای زیبایی شناختی که می تواند اعتماد به نفس شما را بازگرداند، لابیاپلاستی همچنین می تواند درد و ناراحتی را برای بهبود کیفیت زندگی کاهش دهد. بنابراین با وجود دوره نقاهت، بسیاری از بیماران نتایج دائمی جراحی خود را ارزشمند می دانند.

دکتر شهرزاد شعبانی نیا  دارای بیشترین سابقه در جراحی لابیاپلاستی و متخصص  لابیاپلاستی اصفهان می باشند.

فرآیند یک کورتاژ (D&C) چگونه است؟

نمونه کارهای دکتر شهرزاد شعبانی نیا

امروز یک مشاوره با ما برنامه ریزی کنید

دکتر شهرزاد شعبانی نیا در روش های لابیاپلاستی در کنار بسیاری از جراحی های پلاستیک بدن متخصص است. در نتیجه او بارها این جراحی را انجام داده است. پس از معاینه شما، او یک راه حل سفارشی را طراحی و بحث می کند تا نتایج دلخواه شما را به دست آورد.

اگر قصد انجام لابیاپلاستی را دارید، با دکتر شهرزاد شعبانی نیا مشورت کنید تا در مورد روش جراحی و دوره نقاهت مرتبط با آن صحبت کنید.