آیا لابیاپلاستی با درد همراه است؟

لابیاپلاستی اصفهان | بهترین پزشک زنان اصفهان | دکتر شهرزاد شعبانی نیا

آیا لابیاپلاستی با درد همراه است؟

لابیاپلاستی اصفهان | متخصص زنان،زایمان و نازایی در اصفهان | لابیاپلاستی بی درد

لابیاپلاستی از نظر درد و ناراحتی بسیار کمی همراه است، به این معنی که بیماران می توانند هر دو بی حس کننده موضعی و بیهوشی عمومی را برای این عمل انتخاب کنند. اگرچه لابیاها به عنوان بافت حساس و ظریف شناخته می شوند، اکثر بیماران لابیاپلاستی را با بی حسی موضعی انتخاب می کنند، اما برخی از زنان ممکن است ترجیح دهند که یک بیهوشی عمومی انجام دهند، به خصوص اگر اصلاح بزرگی لازم باشد یا اگر نیاز به جراحی تجدید نظر لابیاپلاستی باشد.

جراح شما پس از عمل دوره ای از مسکن ها را تجویز می کند تا مطمئن شود که هر گونه درد یا ناراحتی که تجربه می کنید حداقل است. اکثر بیماران گزارش می دهند که درد در عرض ۲ تا ۳ روز پس از جراحی کاهش می یابد و بهبودی پس از لابیاپلاستی معمولاً سریع است.

دکتر شهرزاد شعبانی نیا  متخصص زنان،زایمان و نازایی در اصفهان می باشند.

لابیاپلاستی اصفهان | بهترین پزشک زنان اصفهان | دکتر شهرزاد شعبانی نیا

برای بیمارانی که قصد انجام لابیاپلاستی با بی‌حسی موضعی را دارند، می‌توانید از آرام‌بخشی خفیف خوراکی نیز استفاده کنید تا در طول عمل احساس آرامش و راحتی داشته باشید. بعد از لابیاپلاستی ممکن است مقدار متوسطی تورم وجود داشته باشد و معمولاً در طی ۳ تا ۵ روز اول پس از جراحی برطرف می شود. جراحی لابیاپلاستی روشی است که معمولاً در مرکز جراحی لندن انجام می شود و انجام آن تقریباً ۱ تا ۲ ساعت طول می کشد. پس از اتمام عمل، شما را به بخش ریکاوری بازگردانده و در طول این مدت برای ترخیص آماده خواهید کرد. هنگامی که از نظر پزشکی برای ترخیص مناسب هستید، باید یک اسکورت بزرگسال مسئول داشته باشید تا شما را در خانه همراهی کند. چه برای لابیاپلاستی یک بی‌حسی موضعی یا بی‌حسی عمومی داشته باشید، می‌توانید در همان روز عمل به خانه بروید.

نتایج من از عمل لابیاپلاستی چقدر ماندگار خواهد بود؟

دکتر شهرزاد شعبانی نیا  دارای بیشترین سابقه در جراحی لابیاپلاستی و متخصص  لابیاپلاستی اصفهان می باشند.

ریکاوری لابیاپلاستی چقدر دردناک است؟

لابیاپلاستی روشی است که به خوبی قابل تحمل است و با مقدار قابل توجهی درد یا ناراحتی همراه نیست. پس از تکمیل این روش، می توانید بلافاصله بدون کمک بسیج شوید. انتظار کبودی و تورم خفیف تا متوسط در چند روز اول پس از عمل طبیعی است و با فروکش کردن آن، هر گونه درد برطرف می شود. تورم لابیاپلاستی تا ۱ هفته طول می کشد تا برطرف شود و با استفاده از بسته های سرد روی لابیا بهبود می یابد.

تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری در مطب دکتر شهرزاد شعبانی نیا

برای مشاهده نمونه کارهای دکتر شهرزاد شعبانی نیا در  صفحه اینستاگرام  کلیک کنید.

در تعداد کمی از موارد، تورم مداوم ممکن است تا ۳ ماه قابل مشاهده باشد، اما این تورم پس از چهار هفته اول به سختی قابل مشاهده است و نباید باعث اختلال در فعالیت های عادی روزانه شما شود. اکثریت قریب به اتفاق بیماران می توانند فعالیت های عادی روزانه مانند ورزش و آمیزش جنسی را در شش هفته پس از عمل لابیاپلاستی آغاز کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازیابی لابیاپلاستی، باید از جراح خود و تیم پرستاری ما سوال کنید.

لابیاپلاستی اصفهان | بهترین پزشک زنان اصفهان | دکتر شهرزاد شعبانی نیا

بهبودی پس از لابیاپلاستی را می توان با پوشیدن لباس های گشاد پنبه ای بهینه کرد تا از تحریک ناحیه کوچک کردن لابیا جلوگیری شود. مهم است که تا شش هفته پس از عمل از ورزش شدید خودداری کنید. پس از جراحی لابیاپلاستی باید تا شش هفته کامل از رابطه جنسی اجتناب شود. همچنین باید حداقل تا چهار هفته پس از جراحی از استفاده از تامپون خودداری کنید.

در مورد علت و درمان تنبلی تخمدان چه می دانید؟

جراح شما اجازه استفاده از حوله های بهداشتی جاذب را در اولین دوره قاعدگی شما پس از عمل می دهد. می توانید با دراز کشیدن با باسن در حالت بالا رفته به کاهش تورم کمک کنید. قرار دادن کمپرس یخ در بالای لباس زیر می تواند بسیار مفید باشد، اما باید فقط برای مدت زمان محدود و هر بار بیش از ۲۰ دقیقه استفاده شود.

برای برنامه ریزی یک مشاوره شخصی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد لابیاپلاستی اصفهان با ما تماس بگیرید.