چرا مردم فکر می کنند فرج آنها باید به شکل خاصی به نظر برسد؟

لابیاپلاستی اصفهان | بهترین پزشک زنان اصفهان | دکتر شهرزاد شعبانی نیا

چرا مردم فکر می کنند فرج آنها باید به شکل خاصی به نظر برسد؟

زیبایی فرج زنان

فشار زیادی برای همه بدن ما وجود دارد که یکسان به نظر برسند و متناسب با یک نوع خاص باشند. با این حال، آن را به سادگی کار نمی کند، و نه باید آن را.

دکتر می‌گوید پورنوگرافی برای تداوم ایده‌آل‌های بدنی غیرواقعی و متقاعد کردن افراد به عادی نبودن اندام تناسلی‌شان، پاسخ‌های زیادی دارد، مگر اینکه کادرهای خاصی را علامت بزنند.

پورن در حال حاضر به راحتی در اینترنت قابل دسترسی است و بسیاری از مردم از آن به عنوان راهنمایی برای رابطه جنسی طبیعی و بدن طبیعی استفاده می کنند. متأسفانه، انتظار داشتن زندگی جنسی و بدن شما شبیه به حرفه ای هایی است که در پورن بازی می کنند، کمی شبیه تماشای Real Housewives است. از نیوجرسی و از همه زنان خانه دار انتظار داریم که چنین نگاه و رفتاری داشته باشند.”

علائم میل جنسی پایین در زنان و راه های تشخیص و درمان آن چیست؟

دکتر شهرزاد شعبانی نیا  متخصص زنان،زایمان و نازایی در اصفهان و دارای فلوشیپ جراحی زیبایی زنان از برترین و بزرگترین انجمن زیبایی زنان در امریکا و دارای بیشترین سابقه در جراحی لابیاپلاستی و متخصص  لابیاپلاستی اصفهان می باشند.

لابیاپلاستی اصفهان | بهترین پزشک زنان اصفهان | دکتر شهرزاد شعبانی نیا

او می‌گوید فرج‌های متقارن، طاس، رنگ پریده، نیشگون گرفته و هرس‌شده که در فیلم‌های پورن دیده می‌شود، این انتظار را برای همه فرج‌ها ایجاد می‌کند که شبیه آن باشند.

“همچنین فشاری برای برداشتن تمام موها از فرج وجود دارد. این منجر به مشکلاتی می شود زیرا مو به دلیلی وجود دارد: از لابیا مینورهای ظریف تر محافظت می کند. وقتی همه موها را جدا می کنید هیچ محافظتی از لباس باقی نمی گذارد و می تواند ایجاد کند. آنها احساس درد و حساسیت بیشتری می کنند. من معمولا توصیه می کنم حداقل یک نوار کوچک از مو را روی لب های بزرگ بگذارید.

بی نظمی قاعدگی چیست؟

برای مشاهده نمونه کارهای دکتر شهرزاد شعبانی نیا در  صفحه اینستاگرام  کلیک کنید.

چه چیزی غیر طبیعی است یا ممکن است نیاز به نظر پزشکی داشته باشد؟

در حالی که طبیعی است که لب های شما هیچ شباهتی به لب های افراد دیگر نداشته باشند، برخی از شرایط پزشکی وجود دارد که می تواند بر فرج تأثیر بگذارد که مهم است به آنها توجه کنید.

“اول، ما نگران سرطان فرج هستیم. این نادر است، اما اگر متوجه تغییرات غیرطبیعی پوست، ضخیم شدن پوست، زخم یا خونریزی شدید، باید فورا به دنبال مراقبت های پزشکی باشید. زیبایی فرج زنان

عفونت‌های مقاربتی نیز می‌توانند بر فرج تأثیر بگذارند، مانند تبخال، که زخم‌های کوچک بسیار دردناکی ایجاد می‌کند یا زگیل‌های تناسلی که توده‌های سخت و بدون درد هستند.

فرج همچنین می‌تواند تحت‌تاثیر بیماری‌های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس قرار گیرد. یک بیماری پوستی به نام لیکن اسکلروزیس وجود دارد که باعث آسیب به ساختار فرج می‌شود و آن را صاف و زخمی می‌کند.

سونوگرافی رحم و تخمدان چه مواردی را نشان می دهد؟

دکتر ماوسون توصیه می کند در صورت وجود چیزی که نگران آن هستید و به خصوص اگر هر یک از علائم فوق را دارید، توسط پزشک عمومی یا تیم سلامت جنسی معاینه شوید.

خلاصه: راحت باش!

همه افراد مبتلا به فرج را تشویق می کند تا با ظاهر آن آشنا شوند. می توانید از یک آینه برای نگاه کردن به آن استفاده کنید و از فردی بودن آینه خود راحت شوید و مراقب هرگونه تغییر پوست باشید.

او همچنین مردم را به دیوار بزرگ واژن هدایت می‌کند: “این یک اثر هنری خارق‌العاده است که هدف آن تغییر تصویر بدن از طریق هنر است. از ۴۰۰ قالب گچ بری فرج تشکیل شده است، این به شما کمک می‌کند ببینید که همه ما در پایین چقدر متفاوت هستیم!”

برای برنامه ریزی یک مشاوره شخصی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد لابیاپلاستی با ما تماس بگیرید.