آیا لابیاپلاستی عوارض دارد؟

لابیاپلاستی-اصفهان | بهترین-پزشک-زنان-اصفهان | وایتینگ-اصفهان

آیا لابیاپلاستی عوارض دارد؟

عوارض لابیاپلاستی

زنی با لباس زیر سفید لابیاپلاستی یک جراحی پلاستیک است که چین‌های لابیا را کاهش داده و حجاری می‌کند. این ممکن است شامل چین های داخلی و خارجی واژن باشد. زنان ممکن است برای اهداف زیبایی برای بهبود ظاهر لابیاها این عمل را انجام دهند.

در موارد دیگر، زنان به دلیل ناراحتی، جراحی را انتخاب می کنند. این روش ایمن و موثر است، اما مانند همه جراحی‌ها، لابیاپلاستی نیز عوارض جانبی دارد.

دکتر شهرزاد شعبانی نیا در لابیاپلاستی اصفهان و واینتینگ اصفهان بهترین هستند.

ناراحتی در محل جراحی

مانند هر جراحی، بیماران معمولاً بلافاصله پس از عمل خود در محل جراحی احساس ناراحتی می کنند. درد و التهاب پس از عمل به تدریج طی دو تا هشت هفته آینده کاهش می یابد.

کوچک کردن فیبروم با رژیم غذایی: آیا ممکن است؟

برای تسهیل انعطاف‌پذیری بافت و کمک به بهبودی، بیماران می‌توانند حدود شش تا هشت هفته پس از عمل، حرکات کششی واژیکال را انجام دهند.

در حالی که درد موقت یک عارضه جانبی رایج پس از جراحی است، ناراحتی مداوم لبی که پس از دوره بهبودی معمول باقی بماند، نادر است.

ناراحتی در هنگام ادرار کردن

پس از جراحی، لابیاها حساس تر خواهند شد. در نتیجه، زنان ممکن است هنگام ادرار کردن احساس ناراحتی کنند. این عارضه جانبی معمولاً حدود شش تا هشت هفته پس از جراحی از بین می رود. لابیاپلاستی اصفهان

تورم

تورم پاسخ طبیعی بدن به تروما است، حتی آنچه که در اثر جراحی زیبایی ایجاد می شود. التهاب زمانی ایجاد می‌شود که مایع و گلبول‌های سفید خون به محل آسیب حرکت می‌کنند تا به بهبودی بدن کمک کنند.

معاینه کامل سینه و واژن در مطب بهترین پزشک زنان اصفهان

تورم در یکی دو هفته اول پس از جراحی در بدترین حالت خود است. طی یکی دو ماه آینده، تورم به کاهش خود ادامه می‌دهد و نتایج نهایی جراحی را آشکار می‌کند.

لابیاپلاستی باعث زیبایی و طراوت و تازگی دوباره واژن شده و بسیار موثر و مفید در اصفهان است.

خطر عفونت

عفونت یک خطر بالقوه هر جراحی است و با انتخاب یک جراح واجد شرایط و پیروی از دستورالعمل‌های بعد از عمل می‌تواند تا حد زیادی کاهش یابد. برخی از اقداماتی که برای جلوگیری از عفونت به شما آموزش داده می شود شامل مصرف هر گونه آنتی بیوتیک تجویز شده و تمیز کردن محل جراحی طبق دستورالعمل است.

بیماران باید مراقب علائم عفونت باشند، از جمله:

• بافت بیش از حد قرمز یا متورم شده است
  • ترشح در محل جراحی
زگیل تناسلی چگونه مدیریت یا درمان می شود؟

اگر هر یک از این علائم عفونت را دارید، باید فورا با پزشک خود تماس بگیرید. عفونت درمان نشده می تواند به سرعت وارد جریان خون شود، در سراسر بدن پخش شود و نیاز به مراقبت در بیمارستان داشته باشد.

دریابید که چگونه می توانیم عوارض جانبی لابیاپلاستی را به حداقل برسانیم:

بهترین راه برای کاهش خطر عوارض جانبی لابیاپلاستی، انتخاب یک جراح معتبر برای انجام عمل است. درباره تجربه دکتر شعبانی نیا و نحوه استفاده از آن برای کمک به شما در رسیدن ایمن به اهداف بدنتان بیشتر بدانید. امروز با ما تماس بگیرید.

برای عضویت در صفحه اینستاگرام دکتر شهرزاد شعبانی نیا کلیک کنید.