لابیاپلاستی اصفهان | بهترین پزشک زنان اصفهان | دکتر شهرزاد شعبانی نیا

آیا لابیاپلاستی دردناک است؟

لابیاپلاستی در اصفهان

لابیاپلاستی از نظر درد و ناراحتی بسیار کمی همراه است، به این معنی که بیماران می توانند هر دو بی حس کننده موضعی و بیهوشی عمومی را برای این عمل انتخاب کنند.
اگرچه لابیاها به عنوان بافت حساس و ظریف شناخته می شوند، اکثر بیماران لابیاپلاستی را با بی حسی موضعی انتخاب می کنند، اما برخی از زنان ممکن است ترجیح دهند که یک بیهوشی عمومی انجام دهند، به خصوص اگر اصلاح بزرگی مورد نیاز باشد.

جراح شما پس از عمل دوره ای از مسکن ها را تجویز می کند تا مطمئن شود که هر گونه درد یا ناراحتی که تجربه می کنید حداقل است.
اکثر بیماران گزارش می دهند که درد در عرض ۲ تا ۳ روز پس از جراحی کاهش می یابد و بهبودی پس از لابیاپلاستی معمولاً سریع است.

کیست تخمدان و درمان آن چیست؟

دکتر شهرزاد شعبانی نیا متخصص در زمینه های  لابیاپلاستی اصفهان می باشند که بهترین گزینه را در مورد عمل لابیاپلاستی ارائه می دهند.

برای بیمارانی که قصد انجام لابیاپلاستی با بیحسی موضعی را دارند، میتوانید از آرامبخشی خفیف خوراکی نیز استفاده کنید تا در طول عمل احساس آرامش و راحتی داشته باشید.
بعد از لابیاپلاستی ممکن است مقدار متوسطی تورم وجود داشته باشد و معمولاً در طی ۳ تا ۵ روز اول پس از جراحی برطرف می شود.

لابیاپلاستی اصفهان | بهترین پزشک زنان اصفهان | دکتر شهرزاد شعبانی نیا

ریکاوری لابیاپلاستی چقدر دردناک است؟

لابیاپلاستی روشی است که به خوبی قابل تحمل است و با مقدار قابل توجهی درد یا ناراحتی همراه نیست.
انتظار درجه خفیف تا متوسط از کبودی و تورم در چند روز اول پس از عمل طبیعی است و با فروکش کردن آن، هر گونه درد برطرف می شود.

علت خشکی واژن چیست؟

اکثریت قریب به اتفاق بیماران می توانند از روز بعد از عمل فعالیت های عادی روزانه را انجام دهند.
ولی فعالیتهایی مانند ورزش و آمیزش جنسی را در شش هفته پس از عمل لابیاپلاستی می توانند آغاز کنند.

بهبودی پس از لابیاپلاستی را می توان با پوشیدن لباس های گشاد پنبه ای بهینه کرد تا از تحریک ناحیه کوچک کردن لابیا جلوگیری شود.

می توانید با دراز کشیدن با باسن در حالت بالا رفته به کاهش تورم کمک کنید. قرار دادن کمپرس یخ در بالای لباس زیر می تواند بسیار مفید باشد، اما باید فقط برای مدت زمان محدود و هر بار بیش از ۲۰ دقیقه استفاده شود.

سونوگرافی رحم و تخمدان چه مواردی را نشان می دهد؟

در اواخر هفته اول پس از لابیاپلاستی، احساس خارش غیر معمول نیست و این می تواند نشانه ای از پیشرفت روند بهبودی طبیعی باشد.

در مواردی که خارش مداوم است یا بدتر میشود، این میتواند نشانه عفونت باکتریایی یا قارچی بالقوه یا در برخی موارد واکنش آلرژیک به داروها یا پانسمانها باشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد لابیاپلاستی، باید از جراح خود و تیم ما بپرسید.

برای برنامه ریزی یک مشاوره شخصی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد لابیاپلاستی با ما تماس بگیرید.

برای عضویت در صفحه اینستاگرام دکتر شهرزاد شعبانی نیا کلیک کنید.