لیزر واژینال

لیزر واژینال و جوانسازی و دلایل آن چیست؟

لیزر V-LASER جوانسازی واژن

درمان V-Lase | پالو آلتا ، CAA با افزایش سن ، صمیمی ترین قسمت های آنها نیز انجام می شود. تولید استروژن با پیشرفت روند پیری کند می شود که منجر به نازک شدن دیواره های واژن ، التهاب بافت ها و عدم روانکاری طبیعی می شود. در حالی که این تغییرات بیشتر با یائسگی همراه است ، ممکن است در دوران بارداری ، در دوران شیردهی و به دلیل برخی از درمان های پزشکی نیز رخ دهد. هیچ کس منتظر برخورد با این علائم ناراحت کننده و ناخوشایند نیست.

خوشبختانه گزینه های متعددی برای جوانسازی واژن وجود دارد. برای زنانی که به دنبال یک روش غیرتهاجمی و موثر هستند ، جوانسازی واژن با لیزر V-Lase بهترین انتخاب است.

دکتر شهرزاد شعبانی نیا متخصص زنان،زایمان و نازایی ،با مدرک بین المللی جراحی زنان و کارشناس بیماری های زنان در برنامه رادیویی مسیر سلامت از رادیو اصفهان ، دارای بورد تخصصی زنان که دوره های مختلف جراحی زیبایی زنان را گذرانده و موفق به کسب مدرک جراحی زیبایی زنان از دانشگاه اصفهان شده اند. ایشان در درمان بیماری های مختلف زنان از جمله لیزر واژینال متخصص و با تجربه هستند.

جوانسازی واژن لیزری با V-Lase چیست؟

با افزایش سن ، بافت ها حالت ارتجاعی خود را از دست می دهند. V-Lase یک روش لیزر واژینال بدون جراحی است که برای جوان سازی واژن استفاده می شود. V-Lase ضخامت و رطوبت جوانی را به بافت ها باز می گرداند. می تواند خشکی واژن ، آتروفی واژن و نشت خفیف مثانه را کاهش دهد. در نتیجه ، این امر منجر به افزایش تجربه جنسی برای بسیاری از زنان می شود.

کورتاژ درمانی

نامزدهای جوانسازی واژن با لیزر

هر زنی که می خواهد عملکرد و عملکرد صمیمی خود را بهبود بخشد ، کاندید مناسبی برای این روش است. نامزدهای ایده آل برای V-Lase کسانی هستند که:

بعد از زایمان یا با افزایش سن ، تنگی واژن از بین می رود
از آتروفی یا خشکی واژن رنج می برید
هنگام خندیدن یا دویدن از نشت مثانه رنج می برند
بعد از یائسگی از نظر رضایت جنسی مانند خود نیستند
برای بیمارانی که تحت لابیاپلاستی قرار می گیرند ، V-Lase یک روش بسیار رایگان است که می تواند حداکثر نتایج را ارائه دهد.

لیزر واژینال

جوانسازی واژن با لیزر چه چیزی را می تواند درمان کند؟

درمان با لیزر V-Lase می تواند موارد زیر را درمان کند:

1. درد و نارضایتی در هنگام مقاربت جنسی
  2. عدم روانکاری طبیعی
  3. عدم احساس حین مقاربت
  4. التهاب واژن
  5. نشت مثانه

برای اینکه بدانید V-Lase چگونه می تواند برای شما مفید باشد ، حتماً در طول مشاوره علائم خود را کاملاً توضیح دهید.

جوانسازی واژن V-Lase چگونه کار می کند؟

V-Laseیک روش غیر تهاجمی و غیر ساینده است که از گرمایش لیزری کنترل شده برای تحریک تولید کلاژن و تامین خون جدید برای بهبود ضخامت و کشش دیواره واژن استفاده می کند. اشعه لیزر تولید شده به صورت پالس ساطع می شود که به دیواره سطحی واژن آسیب نمی رساند. این پرتو لیزری باعث تقویت رشد الیاف الاستین و کلاژن در لایه های عمقی دیواره واژن می شود. در نتیجه ، درمان به دلیل خشکی واژن ، رابطه جنسی دردناک را تسکین می دهد.

لابیاپلاستی - چه هست و آیا از نظر پزشکی ضروری هستند؟

روش V-Lase چقدر طول می کشد؟

بسته به وسعت عمل ، کل ملاقات باید بین نیم ساعت تا یک ساعت طول بکشد. قبل از درمان V-Lase ، دکتر فیشر معاینه لگن را انجام می دهد تا مطمئن شود که شما کاندیدای مناسبی برای درمان هستید.

نتایج جوانسازی واژن V-Lase

بسته به بیمار ، نتایج ممکن است بلافاصله پس از درمان تا دو هفته مشاهده شود. بهترین نتایج طی شش ماه پس از درمان مشاهده می شود.
V-Lase Palo Alto ، CA

بازیابی جوانسازی واژن با لیزر

یک روش سرپایی بدون درد و بدون وقفه است. بیماران می توانند بلافاصله بدون خونریزی و بدون دارو به فعالیت های عادی خود بازگردند. بیماران بعد از عمل احساس می کنند که مانند بدن قبل از بارداری یا قبل از یائسگی هستند.

آیا نمی دانید چگونه اندام های خصوصی را سفید کنید؟

چه زمانی می توانم بعد از درمان با لیزر V رابطه جنسی برقرار کنم؟

در حالی که توصیه می شود بیماران یک هفته به بهبود کامل خود نیاز داشته باشند ، بسیاری از بیماران تصمیم می گیرند بلافاصله پس از درمان با عوارض کمی به زندگی جنسی عادی خود بازگردند. ممکن است ناحیه درمان در حین مقاربت جنسی حساس باشد ، اما این قابل انتظار است. اگر در طول رابطه جنسی یک هفته بعد از عمل احساس درد یا ناراحتی می کنید ، حتماً با پزشک خود تماس بگیرید.

آیا جوانسازی واژن بدون جراحی دردناک است؟

یک روش درمانی غیر جراحی است که نیازی به بیهوشی یا دارو ندارد. اکثر زنان در طول یا بعد از درمان هیچ دردی را احساس نمی کنند اما ممکن است در حین درمان احساس گرما کنند.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام دکتر شهرزاد شعبانی نیا اینجا کلیک کنید.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا برای رزرو نوبت با ما تماس بگیرید مشاوران ما در هر زمینه ای به شما کمک خواهند کرد.