کارهایی که بعد از لابیاپلاستی باید انجام دهید

بعد از لابیاپلاستی

روش‌های رسیدگی به لابیا ماژور معمولاً یکی از این دو راه را دنبال می‌کنند:

بریدن بافت یا استفاده از لیپوساکشن روی لب هایی که بلندتر یا پرتر از حد مورد نظر هستند.
تزریق چربی یا مواد پرکننده دیگر به لابیای چاق که به اندازه دلخواه پر نیستند.

چه انتظاری از مراقبت های پس از درمان و بهبودی دارید؟

این معمولاً یک روش سرپایی است، به این معنی که شما می‌توانید در خانه بهبود پیدا کنید. اما این بدان معنا نیست که این رویه بزرگ نیست.

در واقع، دکتر فرناس می گوید که بعد از آن، لابیاها بسیار دردناک و متورم خواهند شد. دکتر دین به مردم توصیه می کند که حداقل ۳ تا ۷ روز از کار خود مرخصی داشته باشند.

اکثر پزشکان آنتی بیوتیک ها را برای کاهش خطر عفونت و ضد التهاب برای کاهش درد تجویز می کنند. در مواردی که داروهای ضد التهابی تجویز نمی شوند، داروهای ضد التهاب OTC توصیه می شود.

دکتر شهرزاد شعبانی نیا متخصص زنان زایمان و نازایی ،با مدرک بین المللی جراحی زنان ، دارای بورد تخصصی زنان که دوره های مختلف جراحی زیبایی زنان را گذرانده و موفق به کسب مدرک جراحی زیبایی زنان از دانشگاه اصفهان شده اند. ایشان در درمان بیماری های مختلف زنان و انجام کلیه خدمات پزشکی مربوط به زنان از جمله خدمات بعد از لابیاپلاستی متخصص و با تجربه هستند و قادراند بهترین خدمات را به بیماران خود ارائه دهند.

مزایای انجام لابیاپلاستی با بی حسی موضعی چیست؟

بعد از لابیاپلاستی

معمولاً به افرادی که پس از این عمل بهبود می یابند توصیه می شود:

برای جلوگیری از اصطکاک و درد بیش از حد لباس های گشاد بپوشید.
برای تسکین درد، حمام نمک یا نشستن بگیرید.
از ورزش و فعالیت های سخت پرهیز کنید.
حداقل به مدت ۴ تا ۶ هفته از مصرف تامپون و رابطه جنسی خودداری کنید.
ASPS خاطرنشان می کند که شما همچنین می توانید درد و تورم را با درازکشیدن با کف بالا برای کاهش تورم کاهش دهید. همچنین می‌توانید یک کیسه یخ را روی لباس‌های زیر خود قرار دهید: «۲۰ دقیقه روشن، ۲۰ دقیقه خاموش».

با توجه به ASPS، در حالی که بیشتر تورم پس از ۶ هفته از بین می رود، تورم باقیمانده ممکن است ۶ ماه طول بکشد تا ناپدید شود.

آیا قرار ملاقات بعدی لازم است؟

بله معمولاً ۱ یا ۲ بار پیگیری خواهید داشت تا پزشک مطمئن شود که ناحیه به خوبی بهبود می یابد.

آیا چیز دیگری وجود دارد که باید قبل از برنامه ریزی برای مشاوره بدانید؟

دکتر شعبانی نیا می‌گوید هر کسی که قصد انجام لابیاپلاستی را دارد باید بداند که گزینه‌های دیگری برای تغییر طول لابیای خود یا احساسی که نسبت به طول لابیا دارند وجود دارد. چند گزینه در زیر:

زمانی را صرف نگاه کردن به فرج دیگران کنید. او می‌گوید تماشای پورن مستقل، عجیب و غریب، و پورن جایگزین، که به داشتن انواع بیشتر بدن (و فرج) معروف هستند، ممکن است به شما کمک کند تا متوجه شوید فرج شما واقعاً چقدر طبیعی است.

علائم و علل واژینیت چیست؟

اجازه دهید بلوک های شما رشد کنند. افزایش تعداد افرادی که به دنبال لابیاپلاستی هستند، همزمان با تعداد افرادی است که موم برزیلی دریافت می کنند و ظاهر «همه آن پایین» هستند. وقتی موها را بردارید، از ظاهر چیزی که معمولاً توسط مو پنهان می شود، آگاه تر می شوید. امتحان کردن یک مدل موی جدید ممکن است به شما کمک کند نسبت به فرج خود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

شامل گرفتن خون از سایر قسمت های بدن و تزریق آن به کلیتوریس است. دکتر دین می گوید برای افرادی که علاقه مند به انجام لابیاپلاستی هستند زیرا لابیا در تحریک جنسی تداخل دارد. پاداش: بهبودی در مقایسه با ۴ تا ۶ هفته فقط یک یا دو روز است.

بعد از لابیاپلاستی

با یک درمانگر صحبت کنید. غیرمعمول نیست که صاحبان فرج که از لب های خود بدشان می آید از سایر قسمت های بدن خود نیز خوششان نیاید (یا حتی متنفر باشند). اگر به نظر شما شبیه است، کار با یک درمانگر متخصص در بدشکلی بدن ممکن است مفید باشد.

از خوابیدن با هر کسی که در شرم لابیا نقش دارد خودداری کنید. دکتر جیل مک دویت، سکسولوژیست مقیم CalExotics می‌گوید: «افراد نادان و نفرت‌انگیزی وجود دارند که فرج ندارند و باعث می‌شوند همسرشان از ظاهر فرج خود احساس خجالت کند. “اگر شریکی دارید که چنین احساسی در شما ایجاد می کند، او را له نکنید.”

آیا لابیاپلاستی با درد همراه است؟

به چالش “عشق خود را دوست داشته باشید” بپیوندید. بله، این یک دوره ۱۰ روزه واقعی است که توسط دکتر مک دویت ارائه شده است و برای کمک به افراد در تجربه شادی تناسلی طراحی شده است.

آیا لابیای شما با کیفیت زندگی شما تداخل دارد؟

با یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی در مورد اینکه آیا فکر می کنند شما کاندید خوبی برای لابیاپلاستی هستید یا خیر صحبت کنید.

اما اگر به لابیاپلاستی علاقه دارید زیرا فکر می‌کنید که لابیاپلاستی شبیه ظاهری نیست، بدانید که غیرطبیعی بودن لب‌های شما بسیار بعید است.

برای عضویت یا مشاهده صفحه اینستاگرام دکتر شهرزاد شعبانی نیا کلیک کنید.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا برای راهنمایی بیشتر و همچنین رزرو نوبت با ما تماس بگیرید.