لابیاپلاستی-اصفهان

این ویدئو رضایت یکی از مراجعه کنندگان از انجام عمل لابیاپلاستی در اصفهان را نمایش می دهد.

دکتر شهرزاد شعبانی نیا بهترین پزشک زنان در اصفهان می باشند که دارای تجارب بسیار زیادی در انجام عمل لابیاپلاستی دارند ایشان با شرکت در کنگره های زیبایی در کشورهای مختلف توانسته اند روش های نوین لابیاپلاستی را انجام دهند.

راهنمای ریکاوری لابیاپلاستی چگونه است؟

راهنمای ریکاوری لابیاپلاستی

لابیاپلاستی یک روش جوانسازی واژن است که در طی آن طول لابیا مینور کاهش می یابد. عمل جراحی زیبایی در بخش سرپایی انجام می شود و بیماران می توانند در همان روز به خانه بروند. جراحی تحت بیهوشی انجام می شود، بنابراین اگر در حال انجام این عمل هستید، مطمئن شوید که یک دوست یا یکی از اعضای خانواده خود را همراه داشته باشید که بتواند بعداً شما را به خانه برساند.

در حالی که لابیاپلاستی یک جراحی نسبتاً جزئی با نتایج بسیار خوب است، اما قبل از اینکه بتوانید کاملاً به حالت عادی برگردید، هنوز به یک دوره نقاهت نیاز دارد. در اینجا یک راهنمای جامع برای همه چیزهایی که باید بدانید برای تسریع روند بهبودی خود پس از لابیاپلاستی اصفهان وجود دارد.

جراحی زیبایی واژن ( لابیاپلاستی اصفهان ) چیست؟

دکتر شهرزاد شعبانی نیا متخصص و با تجربه در انجام به ثمر رساندن عمل لابیاپلاستی اصفهان ، واینتینگ اصفهان  هستند.

لابیاپلاستی – چه کاری باید انجام داد و از چه کارهایی باید اجتناب کرد؟

این روش می تواند تحت بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی انجام شود. جراح شما بسته به مورد شما تصمیم می گیرد که کدام یک بهترین است. اگر ترجیحی دارید، همیشه می توانید چند روز قبل از جراحی در مورد آن با پزشک خود صحبت کنید. پس از انجام عمل، کمی درد و ناراحتی احساس خواهید کرد، این طبیعی است و طی چند روز برطرف می شود.

اینستاگرام دکتر شهرزاد شعبانی نیا

لابیاپلاستی-اصفهان | بهترین-پزشک-زنان-اصفهان | وایتینگ-اصفهان

این نکات را برای کمک به شما در این راه دنبال کنید:

۱. ادرار کردن تا چند روز بعد از جراحی کمی دردناک خواهد بود. جریان آب گرم روی آن ناحیه در حین ادرار کردن به کاهش مقداری از ناراحتی کمک می کند.

بی اختیاری ادرار

۲. مقداری تورم و کبودی را در ناحیه تجربه خواهید کرد اما این طبیعی است. از یک کیسه یخ یا یک بسته نخودفرنگی منجمد برای یخ زدن آن ناحیه استفاده کنید تا به کاهش درد و کاهش تورم کمک کنید.

۳. لباس زیر تنگ می تواند برای چند هفته اول ناراحت کننده و حتی دردناک باشد. لباس های زیر گشاد بپوشید تا راحت تر باشید.

۴. پزشک به شما توصیه می کند تا مدتی پس از جراحی از تامپون استفاده نکنید. حتما دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید. قرار دادن تامپون می تواند باعث تحریک، عفونت و حتی ضربه به ناحیه شود. برای جلوگیری از هر یک از این عوارض تا زمانی که پزشک شما لازم است از نوار بهداشتی یا آستر استفاده کنید.

۵. آمیزش جنسی نیز می تواند منجر به ضربه به ناحیه شود و باید حداقل تا شش هفته پس از جراحی از آن اجتناب شود. پزشک به شما اطلاع می دهد که از سرگیری فعالیت جنسی عادی چه زمانی بی خطر است. مطمئن شوید که شما و همسرتان آن را آهسته انجام می دهید و با این تجربه راحت هستید و دردی ندارید.

چه نوع موادغذایی شانس باروری را افزایش می دهند؟

۶. اکثر فعالیت های عادی از جمله رانندگی و بازگشت به محل کار را می توان سه روز پس از عمل از سر گرفت. ابتدا با پزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که چه کاری می توانید انجام دهید و چه کاری نمی توانید انجام دهید.

لابیاپلاستی اصفهان یک روش کم تهاجمی با نتایج عالی و زمان بهبودی سریع است. با پیروی از این دستورالعمل‌ها، بهبودی شما باید بدون مشکل باشد و به زودی به حالت عادی بازگردید.

اگر می خواهید در مورد لابیاپلاستی اطلاعات بیشتری کسب کنید، با مرکز ما تماس بگیرید و ما شما را در طول فرآیند راهنمایی خواهیم کرد.

لابیاپلاستی اصفهان | بهترین-پزشک-زنان-اصفهان | وایتینگ-اصفهان