لابیاپلاستی اصفهان چقدر طول می کشد؟

متخصص جراحی زیبایی واژن در اصفهان

لابیاپلاستی اصفهان چقدر طول می کشد؟

زمان لابیاپلاستی اصفهان | لابیاپلاستی اصفهان

لابیاپلاستی یک عمل سرپایی است. لابیاپلاستی معمولا کمتر از دو ساعت طول می کشد. جراحی تایید جنسیت به زمان بیشتری نیاز دارد.

بعد از جراحی چه اتفاقی می افتد؟

پس از جراحی، پزشک شما کاتتر ادراری شما را برمی‌دارد (در صورت داشتن کاتتر) و با از بین رفتن بیهوشی هوشیارتر می‌شوید. از نظر خونریزی معاینه خواهید شد قبل از ترخیص، دستورالعمل هایی در مورد نحوه مراقبت از زخم در حین بهبودی به شما داده می شود. ارائه دهندگان شما همچنین درباره کنترل درد بحث خواهند کرد و اطلاعاتی در مورد محدودیت های فعالیت و قرار ملاقات های بعدی به شما می دهند.

خطرات و عوارض جراحی لابیا چیست؟
عوارض نادر است، اما می تواند شامل موارد زیر باشد:

بافت بیش از حد یا بافت کافی برداشته می شود.
خون ریزی.
کبودی (هماتوم).
عفونت.
شکستگی زخم.
جای زخم.
درد مداوم، درد همراه با رابطه جنسی یا از دست دادن حساسیت.

متخصص عمل های جراحی زیبایی واژن در اصفهان

آیا بهبودی دردناک است؟

شما مقداری تورم، ناراحتی و درد خواهید داشت، اما معمولاً با داروهای بدون نسخه مانند استامینوفن (Tylenol®)، یا یک داروی تجویزی محدود، کنترل آن آسان است. اگر ناراحتی شما با داروهای توصیه شده به خوبی کنترل نشد، حتما با جراح خود تماس بگیرید. درمان های خانگی، مانند کمپرس سرد یا کیسه یخ نیز مفید هستند. برای کاهش درد و تورم، یک کیسه یخ را روی ناحیه عمل (روی لباس زیر پارچه‌ای) با یک برنامه ۲۰ دقیقه روشن و ۲۰ دقیقه خارج کنید. اکثر مردم فقط درد یا حساسیت به لمس خفیف را برای چند روز گزارش می کنند.

چگونه می توانم از ابتلا یا گسترش زگیل تناسلی جلوگیری کنم؟

ممکن است به شما یک آنتی بیوتیک خوراکی یا آنتی بیوتیک موضعی داده شود تا روی زخم جراحی خود بمالید تا از عفونت جلوگیری شود.

در طول دوره بهبودی، از شلوارهای گشاد و لباس زیر استفاده کنید. لباس‌های تنگ یا لباس‌های زیر می‌توانند باعث ایجاد اصطکاک بر روی زخم شده و از بهبود یا تاخیر در بهبود زخم جلوگیری کنند.

آیا خونریزی زیادی خواهد داشت؟

ممکن است چند روز تا یک هفته یا بیشتر خونریزی داشته باشید. برای جذب این خونریزی جزئی می توانید از یک مینی پد استفاده کنید. چه زمانی نتایج در بهترین حالت خود خواهند بود؟ تورم اولیه، درد و تغییر رنگ موقت در چند هفته اول پس از جراحی کاهش می یابد. بیشتر تورم بعد از شش هفته از بین می رود. با این حال، ممکن است تا چهار تا شش ماه زمان بهبودی طول بکشد تا ورم به طور کامل از بین برود قبل از دیدن نتایج نهایی لابیاپلاستی. معمولاً جای زخم کمی وجود دارد.

چگونه ناحیه لب های خود را بشوییم؟

برای شستن زخم فقط از آب ولرم (بدون صابون) استفاده کنید. پس از ادرار کردن، ناحیه مورد نظر را به آرامی پاک کنید یا آن را خشک کنید. ناحیه جراحی را مالش ندهید جراح ممکن است از شما بخواهد که دارو مصرف کنید یا رژیم غذایی را برای جلوگیری از یبوست توصیه کند تا زور نزنید، که می تواند بخیه های شما را کشیده یا بشکند. تمام دستورالعمل‌های ارائه‌دهنده خدمات پس از عمل را برای ادرار کردن و مدفوع، برای تمیز نگه داشتن ناحیه جراحی و عاری از باکتری‌ها و اجازه دادن به بهبود ناحیه جراحی دنبال کنید.

آیا نمی دانید چگونه اندام های خصوصی را سفید کنید؟

لابیاپلاستی اصفهان  را از اینجا بشناسید.

چه زمانی می توانم به کار، فعالیت بدنی و فعالیت جنسی برگردم؟

پس از چند روز باید بتوانید به سر کار و سایر فعالیت های سبک بازگردید. اگر شغل شما شامل فعالیت بدنی یا بلند کردن وزنه است، ممکن است لازم باشد مدت بیشتری در خانه بمانید. شما باید از موارد زیر به مدت چهار تا شش هفته یا تا زمانی که جراح خود را پاک کند اجتناب کنید: تمرین های ورزشی دشوار. فعالیت های بدنی مانند دوچرخه سواری، دویدن و شنا. صمیمیت جنسی. بازگشت زودهنگام به این فعالیت ها می تواند بر زخم فشار وارد کند، بخیه ها را پاره کند و بهبودی را به تاخیر بیندازد.

متخصص عمل های جراحی زیبایی واژن در اصفهان

ماندگاری نتایج لابیاپلاستی چقدر است؟

لابیاپلاستی که به‌عنوان جراحی کاهش انجام می‌شود، یک عمل یک‌باره و طولانی‌مدت است. تا زمانی که عوارض ایجاد نشود، ممکن است دیگر هرگز به این جراحی نیاز نداشته باشید. لابیاپلاستی تقویتی با تزریق چربی یا فیلر ممکن است به مرور زمان نیاز به “لمس”های اضافی داشته باشد.

باید بدانید که اگر تصمیم به بچه دار شدن بعد از عمل خود داشته باشید، لابیاپلاستی شما ممکن است تحت تاثیر قرار گیرد. بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند که برای انجام لابیاپلاستی خود تا پایان خانواده خود صبر کنند.

تزریق ژل به واژن

برای مشاهده نمونه کارهای دکتر شهرزاد شعبانی نیا در  صفحه اینستاگرام  کلیک کنید.

چه زمانی باید با جراحم تماس بگیرم؟
در صورت تجربه با مطب جراح خود تماس بگیرید:

تورم بیش از حد یا بدتر شدن درد.
افزایش خونریزی، دیدن توده های خون.
چرک یا ترشحات تغییر رنگ داده.
درد شدید هنگام ادرار کردن یا مدفوع.
تب.

دکتر شهرزاد شعبانی نیا  متخصص زنان،زایمان و نازایی در اصفهان است.

اگر از ظاهر لابیای خود آزار می دهید یا هنگام پوشیدن لباس های تنگ، انجام برخی ورزش ها یا درگیر شدن در رابطه جنسی احساس ناراحتی می کنید، لابیاپلاستی می تواند گزینه ای باشد که باید در نظر بگیرید. اگر تحت عمل جراحی تعیین جنسیت هستید، لابیاپلاستی بخشی از فرآیند بازسازی جراحی است.

صحبت کردن در مورد اندام تناسلی شما ممکن است ناراحت کننده باشد. بدانید که جراح شما برای حمایت از شما به هر دلیلی که ممکن است چنین جراحی را مد نظر داشته باشید، اینجاست.

از بحث در مورد اهداف و نگرانی های خود با جراح خود دریغ نکنید. جراح شما به صحبت‌های شما گوش می‌دهد، جزئیات گسترده‌ای در مورد نحوه انجام این روش، نتایجی که باید انتظار داشته باشید ارائه می‌دهد و به همه سؤالات شما پاسخ می‌دهد. افرادی که لابیاپلاستی انجام داده اند، اعتماد به نفس خود را در ظاهر، زندگی فعال راحت تر و زندگی جنسی و افزایش کلی کیفیت زندگی خود گزارش کرده اند.